ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سهمیه‌بندی در عرضه نان به خانوار در مشهد نداریم | سهمیه نانوایی‌ها یکسان نیست

  • کد خبر: ۲۰۵۳۶۷
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
سهمیه‌بندی در عرضه نان به خانوار در مشهد نداریم | سهمیه نانوایی‌ها یکسان نیست
رئیس اداره نظارت و بازرسی جهادکشاورزی مشهد گفت: هیچ‌گونه سهمیه‌بندی در مصرف نان بخش خانوار نداریم.

علی نصری سرآسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره این موضوع که آیا سهمیه‌بندی نان در نانوایی‌ها وجود دارد یا نه، تصریح کرد: محدودیتی در عرضه نان به خانوار نداریم. در سامانه نانینو سهمیه آرد براساس میزان پخت یک منطقه مشخص می‌شود. در این سامانه برای نانوا مشخص می‌شود که از یک کیسه آرد چه تعداد نان و برای چه تعداد افراد باید پخت شود.

به گفته وی، تعیین سهمیه بر اساس منطقه به این دلیل است که عرضه خارج از شبکه در بحث نان صورت می‌گیرد به‌طوری‌که برخی افراد نان یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای را با حجم زیاد از نانوایی‌ها خریداری و برای خوراک دام استفاده می‌کنند بر همین اساس نان برای اساس میزان نیازسنجی که در منطقه صورت گرفته، داده می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهادکشاورزی مشهد افزود: برخی کسب‌وکارها هم با سوءاستفاده از نرخ یارانه‌ای نان در نانوایی‌ها اقدام به خرید آن و فروش با نرخ آزاد می‌کنند. درحالی‌که این کسب‌وکارها که درحجم زیاد نان می‌خواهند حق خرید نان یارانه‌ای را ندارند.

نصری تصریح کرد: سهمیه نانوایی‌ها یکسان نیست و براساس میزان نانوایی موجود در آن منطقه و نقشه جمعیتی که دارد سهمیه تخصیص داده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در این باره به نانوایی‌های سطح کشور هشدار داده و گفته است: هیچ محدودیتی توسط نهادها و مجموعه‌های دولتی برای خرید نان ابلاغ نشده و با هر واحد صنفی که با نصب پلاکارد یا بنر به این امر مبادرت ورزد و اذهان عمومی را تشویش کند، برخورد قاطع می‌شود. اینکه گفته می‌شود با هر کارت بانکی فقط می‌توان چهار عدد نان خریداری کرد، کذب محض است و بدون شک با نانوایی‌های متخلف نیز برخورد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->